Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Revit ondersteuning 9 jaren 7 maanden geleden #4765

  • Bert_81
  • Bert_81's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Bij het bedrijf waar ik voor werk te Wormerveer, ben ik beginnend bouwkundig tekenaar. Het bedrijf is werkzaam als bouwadviesbureau en vormgeving en bestaat uit vier man. Ik maak hier als enige gebruik van Revit. Twee andere collega's tekenen middels AutoCad. Doordat ik een basistraining heb gevolgd en dus nog onvoldoende kennis en ervaring heb met Revit, vroeg ik mij af of er hierin begeleiding/hulp/assistentie kan worden gegeven. Zijn er personen die hierin kunnen voorzien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Revit ondersteuning 9 jaren 7 maanden geleden #4766

  • Ad
  • Ad's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Berichten: 34
  • Ontvangen bedankjes 1
Hallo.
Natuurlijk kunnen wij je ondersteunen, begeleiding door een consultant van ons, hulp, remote helpdesk, 3B applicatie met Nederlandstalige help en vele routines en instellingen volgens de Nederlandse Bouw, assistentie op de werkplek of remote ook dat kan. Neem eens contact met me op via kantoor, ik kom dan gaarne vrijblijvend langs on de mogelijkheden uit te leggen. Groet Ad. ICN Solutions 073 750 6 750
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert_81

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Revit ondersteuning 9 jaren 7 maanden geleden #4768

  • Bert_81
  • Bert_81's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste Ad,
Dank voor uw bericht. Voordat u bij ons op kantoor langs zou kunnen komen om de mogelijkheden te bespreken, zouden wij graag meer willen weten wat ICN Solutions inhoudelijk voor ons zou kunnen betekenen en onder welke voorwaarden dit dan kan. Is het mogelijk om een bedrijfsprofiel, diensten en voorwaarden van uw bedrijf ons te doen toekomen?
Mailen kan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Bert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Revit ondersteuning 9 jaren 7 maanden geleden #4778

  • Ad
  • Ad's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Berichten: 34
  • Ontvangen bedankjes 1
Beste Bert ik heb je de nodige info gezonden, gaarne telefonisch contact voor verdere actie
groet Ad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: LaurensRemyAdKeulemansbjwprinsen
Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden

Deel deze pagina